Podsumowanie kampanii promocyjnej Przemyśla
Drugim wykorzystanym elementem do promocji naszego miasta była postać znanego wszystkim w Przemyślu, a teraz także i wielu mieszkańcom Polski Dobrego Wojaka Szwejka – bohatera powieści Jarosława Haszka. Wydawnictwo w postaci komiksu wzbudziło ogromne zainteresowanie wśród mediów, a także tych którzy po przeczytaniu lektury komiksu z pewnością przyjadą do Przemyśla, aby przeżyć tu przygodę swojego życia. Efektem działań związanych z dotarciem komiksów do mediów było pojawienie się 36 pozytywnych materiałów o kampanii promocyjnej i atrakcjach turystycznych Przemyśla. Łączny nakład, w których ukazały się materiały o naszym mieście to blisko 1 mln gazet. Według danych Instytutu Monitorowania Mediów wartość wygenerowanych publikacji przez Studio Perspektywa dla Przemyśla to kwota bliska 320 tys. zł. Jak podkreślał Janusz Berger wyniki te były wielkim zaskoczeniem, gdyż zainwestowane w kampanie zostało 50 tys. zł. Zachęcał również Radnych do kontynuacji działań promocyjnych w przyszłym roku, ponieważ jest to istotny element dla rozwoju naszego miasta.
Rafał Porada
Kancelaria Prezydenta Miasta
Modyfikował: | Data modyfikacji: 18-10-2010 10:24