Doręczenie decyzji podatkowych przez pracowników UM. Zachęcamy do korzystania z indywidualnych rachunków.
Od 31 stycznia br. na terenie Miasta Przemyśla urzędnicy będą roznosili decyzje podatkowe od nieruchomości.
- Zawiadomienia doręczane będą od poniedziałku do piątku oraz w weekendy.
- Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru.
- Na żądanie podatnika doręczyciele zobowiązani są do przedstawienia legitymacji służbowej.
- Urzędnik może zostawić przesyłkę u sąsiada adresata, jeśli ten zobowiąże się do przekazania jej adresatowi.
- W przypadku braku możliwości doręczenia przesyłki adresatowi można ją odebrać w Urzędzie Miejskim w Przemyślu, Rynek 1 pokój Nr 04 (wejście od ul. Mostowej) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00.
DORĘCZYCIELE – PRACOWNICY URZĘDU MIEJSKIEGO W PRZEMYŚLU NIE PRZYJMUJĄ ŻADNYCH PIENIĘDZY OD ADRESATÓW ZAWIADOMIEŃ – JEŚLI BĘDZIE KTOŚ ŻĄDAŁ PIENIĘDZY TO JEST TO OSOBA PODSZYWAJĄCA SIĘ POD URZĘDNIKA!!!
Przypominamy, że zgodnie z art. 40 ust. 1 Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe właściciel lub współwłaściciel nieruchomości, na której znajduje się budynek mieszkalny ma obowiązek posiadania oddawczej skrzynki pocztowej.