TPK – Teleplatforma Pierwszego Kontaktu

Szanowni Państwo,

Informujemy, że Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny numer TPK – 800 137 200 – pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną poza godzinami pracy lekarzy rodzinnych, w weekendy oraz święta. Z platformy mogą korzystać również osoby niesłyszące. Porady udzielane są w kilku językach.

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:

  • poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
  • w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.

Więcej informacji na stronie internetowej Narodowego Funduszu Zdrowia:

https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/

    

 

 

 

Opublikował(a): Łukasz Palko Data publikacji: 01-06-2021 12:55 Modyfikował(a): Łukasz Palko Data modyfikacji: 01-06-2021 13:43

Na skróty