Budowa mostu kolejowego - zmiana organizacji ruchu od 3 listopada I ZŁOŻYŁEŚ DEKLARACJĘ DOTYCZĄCĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA? SPRAWDŹ JEJ STAN WPROWADZENIA TUTAJ I Pomagamy Ukrainie - najważniejsze kontakty telefoniczne I Uruchomiliśmy punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący programu "Czyste powietrze" I Sprawdź indeks jakości powietrza w Przemyślu I
- Dla mieszkańca
- >
- Polityka Społeczna
TPK – Teleplatforma Pierwszego Kontaktu
Szanowni Państwo,
Informujemy, że Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę Pierwszego Kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny numer TPK – 800 137 200 – pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną poza godzinami pracy lekarzy rodzinnych, w weekendy oraz święta. Z platformy mogą korzystać również osoby niesłyszące. Porady udzielane są w kilku językach.
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:
- poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
- w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.
Więcej informacji na stronie internetowej Narodowego Funduszu Zdrowia:
https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/