18 °C
  • PL
  • EN
  • DE
×

Wyszukaj w serwisie

Komunikat dla klientów Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Przemyślu

 

 

Szanowni Klienci!

W związku z zagrożeniem wynikającym z rozprzestrzeniania się tzw. Koronawirusa (Covid-19) w trosce o bezpieczeństwo zarówno pracowników firmy jak i interesantów PWiK Sp. z o.o. w Przemyślu począwszy od 09.10.2020 roku do odwołania zmienia się sposób obsługi Klienta.

Wszystkie sprawy związane z obsługą prosimy zgłaszać:
telefonicznie pod numerem telefonu Sekretariat/Biuro Obsługi Klienta tel. +48 16 678 32 59 (wewnętrzny 30, 67), Pogotowie Wodociągowe tel. 994
na adres mailowy sekretariat@pwik.przemysl.pl 
za pomocą indywidualnego konta EBOK
Korespondencję listową prosimy umieszczać do skrzynki pocztowej znajdującej się przy wejściu głównym do budynku BOK.
Informujemy, że KASA będzie nieczynna - wpłaty prosimy wykonywać na nasze konto bankowe.
W sytuacji jeżeli Państwa sprawy nie uda nam się rozwiązać telefonicznie lub mailowo, ustalimy indywidualny termin spotkania lub inny dogodny dla państwa sposób jej rozwiązania.
Jednocześnie informujemy, że PWiK Sp. z o.o. w dalszym ciągu świadczy w sposób niezakłócony usługi dostawy wody i odbioru ścieków.
Podjęte działania podyktowane są względami bezpieczeństwa. Niemożność świadczenia przez naszą spółkę usług z powodu choroby pracowników niosłaby za sobą daleko idące konsekwencje dla wszystkich odbiorców. 

Za utrudnienia przepraszamy.

Prezes Zarządu 

PWiK Sp. z o.o.

Mariusz Kwaśny

Szanowni Klienci!

W związku z zagrożeniem wynikającym z rozprzestrzeniania się tzw. Koronawirusa (Covid-19) w trosce o bezpieczeństwo zarówno pracowników firmy jak i interesantów PWiK Sp. z o.o. w Przemyślu począwszy od 09.10.2020 roku do odwołania zmienia się sposób obsługi Klienta.

  1. Wszystkie sprawy związane z obsługą prosimy zgłaszać:
  • telefonicznie pod numerem telefonu Sekretariat/Biuro Obsługi Klienta tel. +48 16 678 32 59 (wewnętrzny 30, 67), Pogotowie Wodociągowe tel. 994
  • na adres mailowy  
  • za pomocą indywidualnego konta EBOK
  1. Korespondencję listową prosimy umieszczać do skrzynki pocztowej znajdującej się przy wejściu głównym do budynku BOK.
  2. Informujemy, że KASA będzie nieczynna - wpłaty prosimy wykonywać na nasze konto bankowe.
  3. W sytuacji jeżeli Państwa sprawy nie uda nam się rozwiązać telefonicznie lub mailowo, ustalimy indywidualny termin spotkania lub inny dogodny dla państwa sposób jej rozwiązania.
  4. Jednocześnie informujemy, że PWiK Sp. z o.o. w dalszym ciągu świadczy w sposób niezakłócony usługi dostawy wody i odbioru ścieków.

Podjęte działania podyktowane są względami bezpieczeństwa. Niemożność świadczenia przez naszą spółkę usług z powodu choroby pracowników niosłaby za sobą daleko idące konsekwencje dla wszystkich odbiorców. 

Za utrudnienia przepraszamy.

Prezes Zarządu 

PWiK Sp. z o.o.

Mariusz Kwaśny

Opublikował: Agata Czereba | Data publikacji: 12-10-2020 09:56
Modyfikował: Witold Wołczyk | Data modyfikacji: 08-02-2021 15:28