Komunikat dla klientów Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Przemyślu
Szanowni Klienci!
W związku z zagrożeniem wynikającym z rozprzestrzeniania się tzw. Koronawirusa (Covid-19) w trosce o bezpieczeństwo zarówno pracowników firmy jak i interesantów PWiK Sp. z o.o. w Przemyślu począwszy od 09.10.2020 roku do odwołania zmienia się sposób obsługi Klienta.
- Wszystkie sprawy związane z obsługą prosimy zgłaszać:
- telefonicznie pod numerem telefonu Sekretariat/Biuro Obsługi Klienta tel. +48 16 678 32 59 (wewnętrzny 30, 67), Pogotowie Wodociągowe tel. 994
- na adres mailowy
- za pomocą indywidualnego konta EBOK
- Korespondencję listową prosimy umieszczać do skrzynki pocztowej znajdującej się przy wejściu głównym do budynku BOK.
- Informujemy, że KASA będzie nieczynna - wpłaty prosimy wykonywać na nasze konto bankowe.
- W sytuacji jeżeli Państwa sprawy nie uda nam się rozwiązać telefonicznie lub mailowo, ustalimy indywidualny termin spotkania lub inny dogodny dla państwa sposób jej rozwiązania.
- Jednocześnie informujemy, że PWiK Sp. z o.o. w dalszym ciągu świadczy w sposób niezakłócony usługi dostawy wody i odbioru ścieków.
Podjęte działania podyktowane są względami bezpieczeństwa. Niemożność świadczenia przez naszą spółkę usług z powodu choroby pracowników niosłaby za sobą daleko idące konsekwencje dla wszystkich odbiorców.
Za utrudnienia przepraszamy.
Prezes Zarządu
PWiK Sp. z o.o.
Mariusz Kwaśny
Modyfikował: Witold Wołczyk | Data modyfikacji: 08-02-2021 15:28