18 °C
  • PL
  • EN
  • DE
×

Wyszukaj w serwisie

Skorzystaj z Rejestru Danych Kontaktowych (RDK)

Końcem ubiegłego roku Ministerstwo Cyfryzacji, w ramach projektu Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych (RSRP), uruchomiło Rejestr Danych Kontaktowych (RDK), który jest kolejnym z rejestrów wchodzących w skład Systemu Rejestrów Państwowych (SRP).

 

Do tej pory, do RDK dołączyło ponad 3 500 000 Polaków. Przekazanie danych jest dobrowolne i bezpłatne. Ponadto w każdej chwili można je zmienić lub usunąć. Głównym celem usług udostępnionych w ramach rejestru RDK jest ułatwienie kontaktu urzędników z obywatelami. Dzięki RDK urzędy mogą z wyprzedzeniem informować obywateli np. o kończącym się terminie ważności paszportu lub dowodu osobistego, ale i o rozpatrzeniu złożonych wniosków o świadczenia (np. 500+).

 

14-03-38_EPUAP_65543017_3-770x400.png

 

Złożyłeś lub wysłałeś wniosek do urzędu? Chcesz szybko dowiedzieć się, czy Twoja sprawa została zrealizowana? 

 

Co zrobić, by dołączyć do Rejestru Danych Kontaktowych?
Pamiętaj, przekazanie danych do rejestru jest dobrowolne.  Przekazujesz swoje dane kontaktowe: numer telefonu lub adres e-mail lub oba. Sam decydujesz, które dane podajesz i jak długo będą one przechowywane w rejestrze. 

 

Dane możesz przekazać oraz zmienić lub usunąć wybierając SKORZYSTAJ Z RDK.

 

Szczegóły TUTAJ.

 

iphone-410324_1920.jpeg

źródło: www.gov.pl

zdjęcie: Jan Vašek z Pixabay

Opublikował: Agata Czereba | Data publikacji: 17-07-2020 15:02
Modyfikował: Agata Czereba | Data modyfikacji: 17-07-2020 15:06