Deklaracja dostępności aplikacji mobilnej

Miasto Przemyśl zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej aplikacji mobilnej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy aplikacji mobilnej Miasta Przemyśl.

  • Aplikacja opublikowana:
  • Ostatnia aktualizacja aplikacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta aplikacja mobilna jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.


Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną.


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej aplikacji mobilnej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Andrzej Daćko — email: a.dacko@um.przemysl.pl lub telefonicznie 16 675 20 41 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej aplikacji mobilnej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • numer wersji aplikacji mobilnej oraz informację, w którym dokładnie miejscu jest problem z dostępnością cyfrową,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej aplikacji mobilnej lub treści, z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Adres: Rynek 1, 37-700 Przemyśl,
  • E-mail: .

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Budynki Urzędu Miejskiego przy Rynek 1 i ul. Ratuszowej 1 są wyposażone w windy dla niepełnosprawnych osób, brak takich rozwiązań w pozostałych budynkach.


Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Osoby doświadczające trwałych lub okresowych trudności w komunikowaniu się podczas załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim w Przemyślu mogą skorzystać:

z bezpłatnej pomocy tłumacza języka migowego; Usługa tłumaczeń z zakresu polskiego języka migowego (PMJ) i systemu językowo – migowego (SJM) udostępniona jest poprzez System Komunikacji Niewerbalnej, czyli tzw. videotłumacza, który w czasie rzeczywistym poprzez wideokonferencję tłumaczy na i z języka migowego rozmowę osoby uprawnionej z urzędnikiem. Videotłumacz znajduje się w budynku Urzędu Miejskiego Rynek 1 – Kancelaria Ogólna – hol.

z pomocy osoby przybranej, czyli osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumienia z osobą uprawnioną i udzielenia jej pomocy w załatwieniu sprawy.

z środków wspierających komunikowanie się, tj. strony internetowej (www.przemysl.pl) Urzędu, poczty elektronicznej  i faksu (16 678 64 49).


Aplikacje mobilne

Odnośnik do strony aplikacji mobilnej

Na skróty