25 °C
  • PL
  • EN
  • DE
×

Wyszukaj w serwisie

Doręczenie decyzji podatkowych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Przemyślu

Szanowni Państwo, Mieszkańcy Przemyśla,

 

W miesiącu lutym 2020 r. na terenie Miasta Przemyśla urzędnicy będą roznosili decyzje określające wymiar podatku oraz zawiadomienia o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

 

  • Zawiadomienia doręczane będą od poniedziałku do piątku oraz w weekendy.
  • Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru.
  • Na żądanie podatnika doręczyciele zobowiązani są do przedstawienia legitymacji służbowej.
  • Urzędnik może zostawić przesyłkę u sąsiada adresata, jeśli ten zobowiąże się do przekazania jej adresatowi.

 

DORĘCZYCIELE – PRACOWNICY URZĘDU MIEJSKIEGO W PRZEMYŚLU NIE PRZYJMUJĄ ŻADNYCH PIENIĘDZY OD ADRESATÓW ZAWIADOMIEŃ – JEŚLI BĘDZIE KTOŚ ŻĄDAŁ PIENIĘDZY TO JEST TO OSOBA PODSZYWAJĄCA SIĘ POD URZĘDNIKA!!!

 

Przypominamy, że zgodnie z art. 40 ust. 1 Ustawy  z dnia   23 listopada 2012 r. Prawo   pocztowe właściciel  lub   współwłaściciel nieruchomości, na której znajduje się budynek mieszkalny ma obowiązek posiadania oddawczej skrzynki pocztowej.

 

list.jpeg

Opublikował: Agata Czereba | Data publikacji: 30-01-2020 15:00