20 °C
  • PL
  • EN
  • DE
×

Wyszukaj w serwisie

PGE Obrót S.A. inwestuje w Przemyślu

logo_do_wpisu_PGE.jpeg

Przemyśl to jedno z dwóch podkarpackich miast, w którym PGE Obrót zainwestowała w uzupełnienie systemu zdalnej komunikacji z klientami. Placówka jest częścią ogólnopolskiego systemu telefonicznej i internetowej infolinii, poprzez którą Spółka obsługuje ponad 5 mln klientów. W tym gospodarstwa domowe, a także małe i średnie przedsiębiorstwa, z całej Polski.

- Wyznacznikiem naszych działań są klienci, ich potrzeby oraz komfort. Decyzja o lokalizacji części infrastruktury zdalnej obsługi na Podkarpaciu, to wynik analiz biznesowych i współpracy z partnerem zewnętrznym zajmującym się rekrutacją i pozyskiwaniem pracowników. W efekcie, ta część Polski została wskazana jako miejsce mające duży potencjał w zakresie rynku pracy – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.

 


 

 

 

Opublikował: Rafał Porada | Data publikacji: 30-10-2019 13:24
Modyfikował: Rafał Porada | Data modyfikacji: 30-10-2019 14:21