Wydanie zaświadczenia z operatu ewidencji gruntów i budynków
Karta usługi
Nazwa karty usługi
Wydanie zaświadczenia z operatu ewidencji gruntów i budynków. |
Kogo dotyczy
Zainteresowane podmioty. |
Czas realizacji
7 dni |
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zaświadczenia z operatu ewidencji gruntów i budynków. |
Opłaty
Wydanie zaświadczenia podlega opłacie skarbowej w wysokości 17.00 zł na podstawie art. 1 ust. 1 lit. b ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023r. poz. 2111 t.j. ze zm.). Nie podlega opłacie skarbowej, na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023r. poz. 2111 t.j. ze zm.), wydanie zaświadczenia niezbędnego do uzasadnienia wniosków w sprawach:
(art. 2 ust.1 pkt1 lit. b, ust.1 pkt 5 ww. ustawy),
(art. 2 ust.1 pkt1 lit. f , ust.1 pkt 5 ww. ustawy). Płatności można dokonać:
|
Tryb odwoławczy
Zażalenie do Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Rzeszowie, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Przemyśla, w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia (w przypadku wydania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie). |
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024r. poz. 572). |
Dane urzędu
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami |
Dane adresowe
37-700 Przemyśl, Rynek 20, pok. 1 |
Numery telefonów
16 675 01 06, 16 675 21 35 |
Numery faks
16 675 21 35 |
Uwagi
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1, zwanym dalej RODO informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Przemyśla, Rynek 1, kontakt e-mail pod adresem: ; w Urzędzie Miejskim w Przemyślu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu: 16 675 21 14 lub adresem e- mail: ; Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e lub art. 9 ust. 2 lit. a, b, c, d, h, i, j ogólnego rozporządzenia j/w o ochronie danych, a także na podstawie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020r. poz. 256 t.j. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 poz. 276 t.j. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państw trzecich, w uzasadnionych przypadkach Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. w związku z przetwarzaniem przez administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do:
w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Urząd Miejski w Przemyślu Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86); decyzje podejmowane wobec Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie zastosujemy wobec nich profilowania; Pani/Pana dane są niezbędne do realizacji celu załatwienia Pani/Pana sprawy; niepodanie tych danych będzie skutkowało niemożliwością realizacji celu załatwienia sprawy. Jednocześnie zgodnie z art. 17 RODO:
|
Strona BIP
Miejsce składania dokumentów
Urząd Miejski w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, Rynek 1 |
Dni i godziny
poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach 730 - 1530 wtorek w godzinach 730 - 1600 |