Wydanie wypisu/wyrysu z operatu ewidencji gruntów i budynków
Do pobrania: egib_nowy_wniosek1.pdf (178,78KB)
Do pobrania: egib_nowy_wniosek.docx (26,88KB)
|
Kogo dotyczy
Zainteresowane podmioty. |
Czas realizacji
Niezwłocznie po uiszczeniu i okazaniu dowodu wniesienia opłaty. |
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie wypisu/wyrysu z operatu ewidencji gruntów i budynków – wzór określa załącznik. |
Opłaty
Opłata naliczana jest zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2024.poz.1151 t.j.) – wysokość stawek podstawowych w odniesieniu do odpowiednich jednostek rozliczeniowych, wysokość współczynników rozliczeniowych, wysokość współczynników korygujących oraz zasady ustalania tych współczynników, a także szczegółowe zasady obliczania wysokości opłaty. Opłatę pobiera się przed sporządzeniem i wydaniem wypisu / wyrysu z operatu ewidencji gruntów i budynków. Nie pobiera się opłat w przypadkach określonych w art. 40 b ust. 2 ww. ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2024.poz.1151 t.j.). Płatności można dokonać:
|
Tryb odwoławczy
Do Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Rzeszowie, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Przemyśla, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji (w przypadku wydania decyzji administracyjnej w sprawie ustalenia wysokości opłaty). |
Podstawa prawna
|
Dane urzędu
Urząd Miejski w Przemyślu Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami |
Dane adresowe
37-700 Przemyśl, Rynek 20 |
Numery telefonów
16 675 21 37, 16 675 21 35 |
Numery faks
16 675 21 35 |
Uwagi
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1, zwanym dalej RODO informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Przemyśla, Rynek 1, kontakt w Urzędzie Miejskim w Przemyślu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu: 16 675 21 14 lub adresem e- mail: ; Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e lub art. 9 ust. 2 lit. a, b, c, d, h, i, j ogólnego rozporządzenia j/w o ochronie danych, a także na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 poz. 276 t.j. z późn. zm.), w ramach realizacji zadań gminnych i powiatowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w celu załatwienia niniejszej sprawy; Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państw trzecich, w uzasadnionych przypadkach Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres wynikający z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. w związku z przetwarzaniem przez administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do:
w przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Urząd Miejski w Przemyślu Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86); decyzje podejmowane wobec Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie zastosujemy wobec nich profilowania; Pani/Pana dane są niezbędne do realizacji celu załatwienia Pani/Pana sprawy; niepodanie tych danych będzie skutkowało niemożliwością realizacji celu załatwienia sprawy. Jednocześnie zgodnie z art. 17 RODO:
do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji. |
Strona BIP
Miejsce składania dokumentów
|
Dni i godziny
poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godzinach 730 - 1530 wtorek w godzinach 730 - 1600 |
Do pobrania: egib_nowy_wniosek1.pdf (178,78KB) Do pobrania: egib_nowy_wniosek.docx (26,88KB) |