6 °C
  • PL
  • EN
  • DE
×

Wyszukaj w serwisie

Elektronicznie na Zniesieniu

Stowarzyszenie Wolne Miasto Przemyśl i Zmieniamy Przemyśl zapraszają na pierwszy tego typu festiwal w tej części kraju Electronic Music Festival TWIERDZA, który odbędzie się 20 lipca w Przemyskim Amfiteatrze na Zniesieniu.

Podczas festiwalu zagrają gwiazdy Polskiej oraz Ukraińskiej sceny elektronicznej:

electronic_festival.jpeg

Amfiteatr na Zniesieniu powstał przed kilku laty jako istotny element rewaloryzacji wzgórza o nazwie Zniesienie (353 m n.p.m.), którego nazwa wywodzi się, według starych przekazów, od pokonania, czyli „zniesienia” w tym miejscu atakujących Przemyśl Tatarów. Zniesienie jest najdalej wysuniętą na wschód częścią Pogórza Przemyskiego i całych Karpat Zachodnich. Amfiteatr znajduje się na terenie dominującego nad miastem fortu XVI „Zniesienie” pierścienia wewnętrznego Twierdzy Przemyśl, którego wały usypano w obecnym kształcie po 1878 roku. Jest to miejsce plenerowych koncertów, imprez kulturalnych i turystycznych. Tuż obok biegnie wygodna ścieżka na tajemniczy Kopiec Tatarski.
Widok ze szczytu w połączeniu z sceną przepełnioną muzyką, to obowiązkowa pozycja w przedostatni lipcowy weekend dla fanów muzyki elektronicznej.
Do dyspozycji festiwalowiczów oddajemy cały teren amfiteatru wraz ze strefą gastro oraz strefą z piwem.


ZAPRASZAMY !!!!


Derrick & Tonika

Hospital / RAM / Medschool / Symmetry / Fokuz / IM: Ltd / Architektura /
Muzyka jest o wiele słodsza, gdy prawdziwa miłość zostaje wrzucona do miksu. Od 2006 roku DERRICK i TONIKA, znany również jako FUNKMASTERS, to duet produkujący męża / żonę, pracujący razem, aby podnieść ukraińską scenę drum'n bass. Ich wysiłki popchnęły ich arcydzieła do takich płodnych odcisków, jak Kryptic Minds 'DEFCOM / OSIRIS, OUTSIDER, MEDSCHOOL, ARCHITEKTURA, SOUNDTRAX, RUBIK, CAMINO BLUE i FOKUZ.

DERRICK & TONIKA, uznany za najwybitniejszy duet ukraińskiego drum'n bass, wspierany jest przez potężny zespół talentów wagi ciężkiej A-list, w tym GROOVERIDER & FABIO, KRYPTIC MINDS, FUTURE PROPHECIES, LONDON ELEKTRICITY, BIG BUD, INK i wiele innych .

Duet został zaprezentowany na najważniejszych festiwalach, w tym LET IT ROLL, HOSPITALITY UKRAINE, GLOBAL GATHERING i KAZANTIP
Nie można zaprzeczyć mistrzostwu tych dwóch rzeczy, ponieważ TONIKA robi krok poza pole, aby stworzyć PROJEKT SESJI PRZETARGOWEJ, gdzie wykorzystuje akompaniament na żywo, aby skompletować swój zestaw perkusyjny.

Music:
https://soundcloud.com/derrick-tonika
https://derricktonika.bandcamp.com
Video:
https://www.youtube.com/watch?v=W-5aIwb8q7o
https://www.youtube.com/watch?v=hk22Y5B2XCk


DJ Alan White (Wojtek Bednarczyk).... W 1993 rozpoczyna prace jako dj Radio. Przygodę z czarnymi krążkami rozpoczyna od 1995.Od tego tez roku - producent i prowadzący program muzyczny pod nazwa REAKCJA TECHNICZNA na antenie Radia Centrum 98.2fm -jedyny taki program w Lublinie i regionie, mający na celu propagowanie szeroko pojętej muzyki technicznej (dj miksujący na żywo,nowości muzyczne, informacje o imprezach oraz promocja młodych twórców) Od 1999 do 2001 program powstaje przy współpracy z magazynem Techno Party. W roku 1996 zostaje rezydentem kultowego już klubu GRAFFITI (najstarszego miejsca promującego muzykę klubową w Lublinie). Do 2003 roku Wojtek występuje pod pseudonimem Boombell. .... Alan White trzykrotnie bierze udział w imprezach z cyklu Marlboro Dj Night grając m.in. z Kriss Spirit (USA), Tomem Wilsonem (Wielka Brytania). Organizator jednych z pierwszych największych imprez w Lublinie z takimi dj-ami jak: Nicolai Pascual (Belgia), Drezz (Belgia), Flert (Anglia), Juan da Bass (Hiszpania), Martin Suchs (Niemcy), Paull Kelly (Irlandia), Marc Snow (Tresor, Niemcy) Angela Flame(Singapur), Misjah (Holandia), Dry aka 3st (Niemcy), Kev Wright (Szkocja), Sterling Moss(Anglia), Dirty Bass(Anglia), Hardy Hard(Niemcy), Michael Parsberg/Safri Duo(Dania), Moguai(Niemcy) i wielu innych. Uczestniczył wpierwszej, trzeciej i piatej edycji Water Festival a także dwukrotnie gra w Instytucie Energetyki. Jest stałym gościem na festivalu Dance With Me w Białej Podlaskiej Dwa razy brał udział w imprezie Noc... Pojednania w Techno Planet (Bielsko-Biała) z dj Pascal F.E.O.S, Disko, Talla. Zagrał na Mayday Polska 2001, Mayday Polska Culture Flash 2002, Mayday Polska-Team X-tream 2004, Soundtropolis 2005, Sensation White 2006, Tunnel-Electrocity 2007, Tunnel Electrocity 2010, Exchange of Sound Festival 2010 a w roku 2011 pojawia się na głównej scenie kołobrzeskiego Sunrise Festivalu oraz kolejnej edycji Exchange of Sound Festival.W ciągu kilkunastu lat pojawiania się na scenie klubowej miał przyjemność zagrać u boku takich artystów jak- (Westbam, Blank&Jones, Tasaka, Moguai, LaDiDa, HardyHard, Tobie Neumann, Paul Van Dyk, Takkyu Ishino, Taucher, Chris Liebing, Marco Bailey, Armand Van Helden, Antoine Clamaran, Chris Lake,Sebastien Leger, Raul rincon, Discoboys, Tom Novy, Umek, Ben Sims, Lucca,Marco V, Chris Liberator, Redhead, Electric Indigo, Cosmo, Misjash,Paul Mac, Dave the Drummer, James Miller Junior, Knowledge, Dr Motte,Chris Liebing, Marusha, Tomcraft, Moguai, Marco Remus, Junior Jack, Preach, Roger Sanchez, Eric Morillo oraz Mijk Van Dijk'iem w poznańskim Eskulapie. .... Mial także możiwosc zaprezentowania się niejednokrotnie poza granicami naszego kraju; W Belgii (Antwerpia)1999r w Niemczech (Monachium) w 2004r i 2005,na Ukrainie (Lwow)-2005, Szkocji (Edynburg)-2005, Słowacji (Bratyslawa)-2006, Wielka Brytania (klub SeOne) Londyn-2007r oraz w Holandii (Amsterdam)-2008.W zestawieniu 100 najlepszych klubowych dj w Polsce według magazynu "Laif" zajmuje odpowiednio 2001r-19 miejsce/2002r-21 miejsce, i z każdym rokiem piął się coraz wyżej. W marcu 2005 roku wraz z dj Emsonem nagrywa i wydaje remiks piosenki "No Chodz"dla grupy Telewizor obok min. Adamusa. W roku 2006 zostaje zaproszony na największe klubowe święto - Love Parade w Berlinie. Współpracuje z trzema agencjami muzycznymi: Sentence, Promaidmusic oraz Substanzart. Odwiedził także większość ważniejszych klubów w Polsce utrzymując stałą współprace z wieloma z nich. Preferencje muzyczne to progressive house, pumpin house, disco-house.To co gra można ująć w trzech zdaniach: to muzyka, która nie pozwala ustać w miejscu,pulsująca tłustym basem i emanująca pozytywną energią. Muzyka zawierająca w sobie zarówno miękkość dźwięku jak i syntetyczność... Miksowana czasem poprzez długo nakładające się miksy do tzw. cut & paste, czyli krótkich miksów połączonych scratchem... Obecnie rezydent w klubie Graffiti/Cream/


Diana d'Rouze

Występy na Ibizie czy Holandii są niewątpliwie celem zdecydowanej większości polskich DJ-ów. Co jednak, gdy ktoś zaczyna od tych krajów, a potem przenosi się w rodzinne strony? Degradacja? Patrząc na życiorys Diany d’Rouze to ostatnie słowo, jakie przychodzi na myśl!

Co innego, gdy jesteś na Ibizie i grasz w tamtejszych klubach, a co innego, gdy mieszkasz w Polsce i zagraniczni promotorzy zapraszają cię na występy nawet dwa razy w miesiącu. Właśnie do takiej pozycji doszła Katarzyna Kretek od 1997 roku, kiedy to po raz pierwszy stanęła za deckami. Niemcy, Węgry, Czechy, Chorwacja, Holandia, Hiszpania, Słowacja, Wielkia Brytania – niewielu polskich DJ-ów może się pochwalić regularnym odwiedzaniem takiej ilości krajów.

Wielokrotne występy na węgierskim i niemieckim Mayday, dwukrotne na słynnym Hrad House Festival w Bratysławie, w Pradze na europejskim tournee klubu Cocoon oraz w Amnesii, Pachy i El Divino na Ibizie – przy takiej liście komentarz wydaje się absolutnie zbędny.

A to wszystko zasługa niesłychanej pasji i konsekwencji – po powrocie do kraju sama musiała organizować imprezy w Poznaniu, żeby mieć gdzie grać. Wysiłek szybko się opłacił, bo dziś Diana d’Rouze należy do ścisłej czołówki polskich DJ-ów, zajmując 3. miejsce w plebiscycie magazynu „Laif”. Trudno o dobry klub, w którym nie grała. Trudno o festiwal, który pozwoliłby sobie pominąć jej nazwisko w line-upie. Diana na swe występy przyciąga rzesze fanów, zafascynowanych świeżym i porywającym spojrzeniem na muzykę.

Zaczynała od techno, przeszła przez tribal i progressive, aż doszła do electro i dziś w jej setach słychać wszystko, co najlepsze w tych gatunkach. „Obecnie w muzyce elektronicznej wszystkie style mocno się ze sobą mieszają i to jest fascynujące. Nie trzeba się zamykać na jeden gatunek. Można budować swój styl na różnorodności i nieustannie zaskakiwać ludzi” – mówi Diana.

Coraz łatwiej wymienić wielkich DJ-ów, z którymi Diana nie grała, niż tych, z którymi dzieliła gramofony. Należą do nich zarówno gwiazdy techno (Sven Väth, Carl Cox), house’u (Danny Howells), progressive (Chris Fortier, Anthony Pappa) a nawet trance’u (Paul Van Dyk). Gdy jej własne produkcje zaczną częściej pojawiać się na muzycznym rynku, Diana d’Rouze może zacząć się pojawiać w biografiach innych artystów, dla których występ z nią będzie istotnym wydarzeniem w karierze.

Zagranicznych oczywiście, bo w Polsce jej pseudonim widnieje już w niejednym życiorysie. Jak dotąd Diana na koncie ma jedną wspólną produkcję z Electro One „Mi Corazone”, która znalazła się na top liście Mistress Barbary, ale znając Kasię, na pewno na tym nie poprzestanie…
Jednak to w electro widzę teraz największy potencjał. Energii, którą ludzie oddają tańcząc przy tej muzyce nie da się z niczym porównać.


Opublikował: Witold Wołczyk | Data publikacji: 17-07-2019 13:17
Modyfikował: Witold Wołczyk | Data modyfikacji: 17-07-2019 13:42