Budowa mostu kolejowego - zmiana organizacji ruchu od 3 listopada I ZŁOŻYŁEŚ DEKLARACJĘ DOTYCZĄCĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA? SPRAWDŹ JEJ STAN WPROWADZENIA TUTAJ I Pomagamy Ukrainie - najważniejsze kontakty telefoniczne I Uruchomiliśmy punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący programu "Czyste powietrze" I Sprawdź indeks jakości powietrza w Przemyślu I
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
Karta usługi
Nazwa Karty usługi:
Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego. |
Kogo dotyczy
Każdemu przysługuje prawo do ponownego wykorzystania informacji sektora publicznego. Udostępnienie i przekazywanie informacji sektora publicznego w celu ponownego jej wykorzystania na wniosek. Informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącej w posiadaniu zobowiązanego podmiotu. Wniosek o ponowne wykorzystanie, wnosi się w przypadkach, gdy informacja sektora publicznego:
Prawo do ponownego wykorzystywania podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych. Prawo do ponownego wykorzystywania podlega ograniczeniu ze względu na prywatność osoby fizycznej lub tajemnicę przedsiębiorcy. Ograniczenie to nie dotyczy informacji o osobach pełniących funkcje publiczne, mających związek z pełnieniem tych funkcji, w tym o warunkach powierzenia i wykonywania funkcji, oraz w przypadku gdy osoba fizyczna lub przedsiębiorca rezygnują z przysługującego im prawa. |
Czas realizacji
Rozpatrzenie wniosku następuje niezwłocznie, nie później jednak nie dłużej niż w terminie 14 dni od otrzymania wniosku. Jeżeli wniosek o ponowne wykorzystanie nie może zostać rozpatrzony terminie 14 dni, podmiot zobowiązany zawiadamia w tym terminie o przyczynach opóźnienia oraz o terminie, w jakim rozpatrzy wniosek, nie dłuższym jednak niż dwa miesiące od dnia złożenia tego wniosku. W przypadku niespełnienia warunków formalnych wniosku wzywa się wnioskodawcę do usunięcia braków formalnych, wraz z pouczeniem, że ich nieusunięcie w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania. |
Wymagane dokumenty
Wniosek pisemny o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego, w dowolnej formie. Wniosek musi zawierać następujące elementy: 1.nazwe podmiotu zobowiązanego Wniosek może dotyczyć umożliwienia, przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, ponownego wykorzystywania, w sposób stały i bezpośredni w czasie rzeczywistym, informacji sektora publicznego gromadzonych i przechowywanych w systemie teleinformatycznym podmiotu zobowiązanego. Wniosek ten zawiera także wskazanie okresu, przez który podmiot zobowiązany będzie umożliwiał ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego w sposób stały i bezpośredni w czasie rzeczywistym. |
Tryb odwoławczy
Od decyzji o odmowie wyrażenia zgody na ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego oraz od decyzji o warunkach ponownego wykorzystywania lub o wysokości opłat za ponowne wykorzystywanie służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. |
Opłaty
Bezpłatnie. |
Podstawa prawna
|
Dane urzędu:
Urząd Miejski w Przemyślu – Biuro Prezydenta Miasta |
Dane adresowe:
Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Przemyślu (parter – pok. nr 1) |
Numery telefonów:
16/675 20 82 |
Numery faks:
16/678 64 49 |
Uwagi
|
Strona BIP
http:/bip.przemysl.pl
|
Miejsce składania dokumentów:
Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Przemyślu (parter – pok. nr 1) |
Dni i godziny:
Kancelaria Ogólna czynna jest w poniedziałek, środę, czwartek i piątek w godz. 7.30-15.30, a we wtorek w godz. 7:30 - 16.00; |