Rejestr petycji
Karta usługi
Rozpatrywanie petycji
Kogo dotyczy
Osoby fizycznej, osoby prawnej, jednostki organizacyjnej niebędącej osobą prawną lub grupy tych podmiotów
Czas realizacji
Petycje rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 3 miesięcy. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających rozpatrzenie petycji w wyznaczonym terminie, termin ten ulega przedłużeniu, nie dłużej jednak niż do 3 miesięcy, licząc od upływu ww. terminu.
Wymagane dokumenty
Petycja zawierająca oznaczenie podmiotu wnoszącego petycję, jego adres lub siedzibę oraz oznaczenie adresata i przedmiotu petycji.
Opłaty
Nie podlega opłacie skarbowej.
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U. z 2018 r. poz. 870).
2. Zarządzenie nr 180/2019 Prezydenta Miasta Przemyśla z dnia 21 maja 2019 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia szczegółowych zasad organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków, interwencji oraz petycji kierowanych do Urzędu Miejskiego w Przemyślu.
Dane urzędu:
URZĄD MIEJSKI W PRZEMYŚLU
Biuro Prezydenta Miasta
Dane adresowe
37-700 PRZEMYŚL
RYNEK 1
Numery telefonów
16/6782341
Numery faks
16-6786449
Uwagi
Strona BIP
Miejsce składania dokumentów
Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Przemyślu, 37-700 Przemyśl, Rynek 1 – parter, pok. nr 1.
Dni i godziny
Poniedziałek, Środa - Piątek 7.30 - 15.30
Wtorek - 7.30 - 16.00