Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw osobowych i płac w Szkole Podstawowej nr 15 w Przemyślu
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
SPECJALISTA DO SPRAW OSOBOWYCH I PŁAC
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 15 W PRZEMYŚLU
Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 936)
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 15 w Przemyślu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Specjalista do spraw osobowych i płac
Nazwa i adres jednostki: Szkoła Podstawowa Nr 15 w Przemyślu, ul. Wincentego Pola 5, 37-700 Przemyśl
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony
I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
Do konkursu może przystąpić osoba, która posiada:
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie wyższe i 4-letni staż pracy lub średnie i minimum 5-letni staż pracy,
- pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych
- brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, lub umyślne przestępstwo skarbowe
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
- nieposzlakowaną opinię.
II. WYMAGANIA DODATKOWE:
- umiejętność obsługi komputera, bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows, znajomość pakietu Microsoft OfFice (WORD, EXCEL, OUTLOOK) umiejętność posługiwania się Internetem,
- znajomość i umiejętność obsługi programów płacowych (VULCAN), program Płatnik, program sprawozdawczy GUS, Systemu Informacji Oświatowej, bankowego systemu obsługi przelewów Getin Noble Bank S.A., PEFRON
- znajomość ustaw: kodeks pracy, karta nauczyciela, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku od osób fizycznych, ustawy
o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych, przepisów oświatowych i samorządowych oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, - umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
- doświadczenie zawodowe na w/w stanowisku lub o zbliżonym zakresie,
- rzetelność, terminowość, odpowiedzialność.
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- sporządzanie list płac dla pracowników pedagogicznych oraz pracowników administracji i obsługi,
- prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych,
- naliczanie wypłat wynagrodzeń za czas niezdolności do pracy oraz zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wypadkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zgromadzoną dokumentacją,
- sporządzanie wypłat nagród, odpraw emerytalnych, rentowych, ekwiwalentów za urlop, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, wynagrodzenia JDU z art. 30KN, ekwiwalentów BHP, świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- przygotowywanie umów zlecenie i umów o dzieło,
- sporządzanie przelewów w systemie bankowym,
- sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
- sporządzanie i wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniach dla celów ustalenia emerytur, rent i kapitału początkowego (RP-7),
- wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej z zakresu płac,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń w ramach portalu sprawozdawczego GUS,
- współpraca przy dokonywaniu analiz i sporządzaniu planów budżetowych,
- prowadzenie pełnej obsługi programu Płatnik (dokumentacja ubezpieczeniowa pracowników, deklaracje ZUS),
- naliczanie i pobranie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji oraz informacji podatkowych (PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR),
- archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych spraw,
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji robót publicznych oraz prac interwencyjnych,
- współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w zakresie organizacji prac społeczno- użytecznych,
- wykonywanie innych poleceń Dyrektora szkoły.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
- list motywacyjny,
- życiorys zawodowy (CV),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, umiejętności i kwalifikacje,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, dokumentujące wymagany staż pracy,
- oświadczenia:
- kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- kandydata, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kandydata o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na danym stanowisku.
Wymagany dokument aplikacyjny CV powinien być opatrzony klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz. 922)”.
V. WARUNKI PRACY:
1. Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa Nr 15 w Przemyślu, ul. Wincentego Pola 5
2. Wymiar czasu pracy: 40 godzin tygodniowo
3. Stanowisko: samodzielne
4. Jednozmianowy system pracy w pozycji siedzącej, w pomieszczeniu przy oświetleniu naturalnym
i sztucznym, przy monitorze komputera.
VI. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w szkole, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia nie przekroczył 6%.
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie szkoły lub przesłać pocztą w terminie do dnia 03.09.2018 do godz. 13.00 na adres: Szkoła Podstawowa Nr 15 w Przemyślu, ul. Wincentego Pola 5,
z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty do spraw osobowych i płac”.
Otwarcie kopert odbędzie się w dniu 03.09.2018 o godz. 13.30.
W przypadku dokumentów przesłanych drogą pocztową liczy się data wpływu.
Oferty, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. POZOSTAŁE INFORMACJE:
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze będzie przeprowadzona dwuetapowo:
- etap- kwalifikacja formalna: badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych,
- etap- kwalifikacja merytoryczna: obejmująca rozmowę kwalifikacyjną.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku nabory będzie umieszczona na stronie internetowej organu prowadzącego -”BIP” oraz na stronie internetowej Szkoły Podstawowej Nr 15 w Przemyślu w terminie do dnia 07.09.2018 r.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście w sekretariacie szkoły.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 16 678 55 76.
Przemyśl, dnia 13.08.2018
mgr Artur Mykita
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 15
w Przemyślu
Modyfikował: Agata Czereba | Data modyfikacji: 13-08-2018 14:17