-2.3 °C
  • PL
  • EN
  • DE
×

Wyszukaj w serwisie

Jennifer Lopez stworzyła limitowaną kolekcję kosmetyków dla przemyskiej marki INGLOT!

INGLOT, to firma kosmetyczna z Przemyśla, która chyba jako pierwsza odniosła tak spektakularny sukces. To marka znana i ceniona niemal na całym świecie. Kosmetyki Inglota sprzedawane są w kilkudziesięciu krajach - w sumie na sześciu kontynentach - w Europie, obu Amerykach (północnej i południowej), w Azji, Afryce oraz Australii. Salony z logo INGLOT znajdują się na największych światowych ulicach handlowych - m.in. na Via Del Corso w Rzymie, na londyńskiej Oxford Street, czy wreszcie na Times Square w Nowym Jorku. Firma Inglot jest też oficjalnym partnerem jednej z największych światowych modowych imprez, czyli Nowojorskiego Tygodnia Mody.

 

Na plakatach i banerach promujących kosmetyki Inglota do tej pory pojawiały się zarówno twarze wszystkim znane, jak i te zupełnie anonimowe. Tym razem przemyska firma postawiła na 48-letnią piosenkarkę i aktorkę – Jennifer Lopez. To właśnie ona została nową globalną ambasadorką Firmy. Gwiazda ma na swoim koncie dziewięć płyt i role w ponad trzydziestu filmach i serialach…

 

- Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego ambasadora. Jennifer jest prawdziwą wizjonerką w dziedzinie makijażu. Oprócz świetnego stylu, jest również ekspertem w sferze beauty. Po wielu latach pracy z najlepszymi w tej branży dokładnie wie, czego pragną kobiety oraz jakie produkty są im niezbędne, aby wykreować piękny blask, z którego słynie - powiedział Grzegorz Inglot, wiceprezes Inglot USA.

 

fot. INGLOT - materiały prasowe.jpegfoto: INGLOT (materiały prasowe)

 

Zdjęcia do kampanii reklamującej serię Jennifer Lopez x Inglot wykonał jeden z najlepszych fotografów na świecie w segmencie beauty - Solve Sundsbo.

 

Seria kosmetyków zatytułowana Jennifer Lopez x Inglot, obejmuje około 70 różnych produktów. Wśród nich znajdują się oczywiście: pomadki do ust, róże do policzków, cienie do powiek, tusze do rzęs oraz bronzery. Jak nas zapewnia przemyski producent, to właśnie Jennifer Lopez decydowała o nazwach, odcieniach i projektach opakowań. Seria kosmetyków, stworzona wspólnie z aktorką, trafi do salonów 26 kwietnia br.

 

Jennifer Lopez GLAAD_2014.pngfoto: wikipedia

 

Agata Czereba

×

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu przesyłania newslettera. Podanie moich danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Jestem świadomy/ma iż mam możliwość ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Administratorem danych jest Gmina Miejska Przemyśl z siedzibą Rynek 1, 37-700 Przemyśl