Doręczenie decyzji podatkowych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Doręczenie decyzji podatkowych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Przemyślu
Od dnia 1 lutego 2018 r. do 22 lutego 2018 r. na terenie Miasta Przemyśla urzędnicy będą roznosili decyzje podatkowe od nieruchomości.
- Decyzje doręczane będą od poniedziałku do piątku oraz w weekendy.
- Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru.
- Na żądanie podatnika doręczyciele zobowiązani są do przedstawienia legitymacji służbowej.
- Urzędnik może zostawić przesyłkę u sąsiada adresata, jeśli ten zobowiąże się do przekazania jej adresatowi.
- Dodatkowo urzędnicy będą przekazywać zawiadomienia o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
DORĘCZYCIELE – PRACOWNICY URZĘDU MIEJSKIEGO W PRZEMYŚLU NIE PRZYJMUJĄ ŻADNYCH PIENIĘDZY OD ADRESATÓW DECYZJI PODATKOWYCH – JEŚLI BĘDZIE KTOŚ ŻĄDAŁ PIENIĘDZY TO JEST TO OSOBA PODSZYWAJĄCA SIĘ POD URZĘDNIKA!!!
Modyfikował: Agata Czereba | Data modyfikacji: 05-02-2018 08:08