Budowa mostu kolejowego - zmiana organizacji ruchu od 3 listopada I ZŁOŻYŁEŚ DEKLARACJĘ DOTYCZĄCĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA? SPRAWDŹ JEJ STAN WPROWADZENIA TUTAJ I Pomagamy Ukrainie - najważniejsze kontakty telefoniczne I Uruchomiliśmy punkt informacyjno-konsultacyjny dotyczący programu "Czyste powietrze" I Sprawdź indeks jakości powietrza w Przemyślu I
PIĘTNASTY KRAKOWSKI SALON TURYSTYCZNY
W dniach od 15 do 17 kwietnia br. w Muzeum Narodowym w Krakowie odbył się 15 Krakowski Salon Turystyczny. W Imprezie uczestniczyło ponad 160 wystawców z Polski i Europy – wśród nich także z Przemyśla. Impreza była okazją do zaprezentowania walorów turystycznych i tradycji regionów z których pochodzili wystawcy.
Podczas jubileuszowego 15 Krakowskiego Salonu Turystycznego zostały zaprezentowane oferty Turystyczne rożnych regionów Polski, a także: Słowacji, Niemiec, Włoch, Chorwacji i Francji. Organizatorem imprezy od piętnastu lat jest Grupa A-05 Sp. z o.o.. Przemyśl reprezentowany był przez przedstawicieli Wydziału Kultury Promocji i Współpracy Urzędu Miejskiego, Muzeum Twierdzy Przemyśl, a także przedstawiciel Biura Podróży Chortycia z Przemyśla. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyło się stoisko promujące nasze miasto z bogatą ofertą wydawniczo-promocyjną, oferowaną zwiedzającym podczas imprezy przez przedstawicieli miasta. Ponadto uwagę zwróciła oferta okolic Przemyśla Zespół Zamkowo-Parkowy w Krasiczynie, Kalwaria Pacławska czy też Arboretum w Bolestraszycach, a także forty Twierdzy Przemyśl. Wśród ofert wyjazdowych dużym powodzeniem cieszyła się oferta weekendowa Biura Podróży Chortycia z propozycją wyjazdu do Lwowa.
Przy stoisku zwiedzający mogli uzyskać odpowiedzi na pytania i otrzymać pakiety zawierające wydawnictwa i materiały promocyjne. O dużym zainteresowaniu naszym miastem i regionem świadczy ogromna liczba wydawnictw przekazanych zwiedzającym (zostało przekazanych ponad 1000 pakietów promocyjnych).
Oprócz wystawiennictwa i prezentacji oferty turystycznej salon stał się również okazją do wymiany doświadczeń z zakresu, turystyki i strategii promocji turystycznej, oraz przygotowywania przyszłych ofert dla turystów.
RAFAŁ PORADA
KANCELARIA PREZYDENTA MIASTA
fot. Grzegorz Karnas