Rozstrzygnięto otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w 2017 roku.
Informujemy, iż został rozstrzygnięty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w 2017 roku.
Wyniki konkursu dostępne są:
- w Biuletynie Informacji Publicznej,
- na stronie internetowej urzędu www.przemysl.pl,
- na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego, Rynek 1.
W przypadku przyznania dotacji wnioskodawca zobowiązany jest, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia na stronie internetowej Urzędu Miejskiego wyników konkursu, dostarczyć wszystkie niezbędne dokumenty potrzebne do zawarcia umowy:
- oświadczenie o przyjęciu dotacji,
- zaktualizowany harmonogram i kosztorys realizacji zadania, stanowiące załączniki do umowy (przed podpisaniem umowy powinny one być zaktualizowane stosownie do przyznanej dotacji, prawidłowo wypełnione i zgodne ze złożoną ofertą),
- potwierdzenie aktualnych danych organizacji zawartych w ofercie, niezbędnych do przygotowania umowy,
- numer rachunku bankowego, na który zostanie przelana dotacja.
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty powinny być podpisane przez osoby uprawnione zgodnie ze statutem i KRS lub innym właściwym rejestrem i opatrzone pieczęcią imienną.
Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert na realizację zadań z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w 2017 roku...pdf
Wzor_sprawozdania.docx
Modyfikował: Łukasz Palko | Data modyfikacji: 11-01-2017 13:52