17.2 °C
  • PL
  • EN
  • DE
×

Wyszukaj w serwisie

Prezentacja Marki Karpackiej "Carpathia"

Wiceprezes Stowarzyszenia Euroregion Karpacki Polska Dawid Lasek i Prezydent Miasta Robert Choma zaprosili w czwartek 14 maja dziennikarzy na spotkanie, na którym przedstawili koncepcję oraz plan wdrażania międzynarodowej Marki Karpackiej "Carpathia".

Inspiracją do zbudowania podstaw Marki Karpackiej były doświadczenia szwajcarskiego kantonu Valais, a także przekonanie o potrzebie zaplanowania kierunku rozwoju regionu po zakończeniu perspektywy finansowania UE 2014 – 2020. W tym kontekście obecny rok jest znaczący, ponieważ przeprowadzony już audyt pozwoli w najbliższym czasie w oparciu o zidentyfikowane potencjały i zaproszonych wyselekcjonowanych partnerów przygotować się do pilotażowej sprzedaży Marki w 2016 roku. Jako lider w segmencie "Mistyka miast karpackich" wskazane zostało nasze miasto – Przemyśl. Już wkrótce produkt turystyczny, jakim są atrakcje Karpat będzie także oferowany w zagranicznych przedstawicielstwa Euroregionu, których zadaniem będzie wprowadzanie Marki na rynki europejskie.

 

marka_karpacka_1.jpeg

marka_karpacka_2.jpeg

×

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu przesyłania newslettera. Podanie moich danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Jestem świadomy/ma iż mam możliwość ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Administratorem danych jest Gmina Miejska Przemyśl z siedzibą Rynek 1, 37-700 Przemyśl