2 °C
  • PL
  • EN
  • DE
×

Wyszukaj w serwisie

Przemyśl – become a Fan!

W XIX-sto wiecznym budynku dworca PKP w Przemyślu, odrestaurowanym z okazji Euro 2012, Prezydent Miasta Robert Choma oraz przedstawiciele służb mundurowych spotkali się dzisiaj z dziennikarzami na konferencji prasowej, na której przedstawiono przygotowania Miasta do imprezy, w tym przebieg Kampanii Promocyjnej Miasta podczas Euro 2012.

 

Przemyśl jest miastem mocno związanym z inicjatywą Euro 2012, choć bezpośrednio w nim nie uczestniczy. Stanowi świetny przystanek w czasie podróży między stronami organizatorów, oferując czas, który można spędzić albo na spacerze przez zabytkową część Przemyśla albo w specjalnie przygotowanej strefie kibica. Przygotowania podjęte przez samorząd miasta stanowią element i są zgodne z działaniami podjętymi przez administrację rządową na terenie Podkarpacia, a także przez służby graniczne (Straż Graniczną, Służbę Celną), a także Policję oraz Straż Ochrony Kolei, formacje odpowiedzialne za bezpieczeństwo podróżujących do naszego kraju turystów – kibiców.

Konferencja prasowa obywająca się na przemyskim Dworcu kolejowym, który będzie wizytówką i miejscem pierwszego kontaktu z miastem, była poświęcona prezentacji tych skoordynowanych działań mających zapewnić sukces promocyjny w trakcie Euro 2012.

 

Opracowaniem „Strategii komunikacji marketingowej oraz identyfikacji wizualnej dla Miasta Przemyśl na okres czasowy związany z organizacją turnieju EURO 2012“ zajęła się agencja brandingowa Papajastudio z Krakowa. Spójne działania marketingowe opracowane zostały pod kątem grup docelowych wyznaczonych w strategii (Kibic – turysta z Polski, Kibic – turysta spoza Polski, Kibic – członek społeczności lokalnej).

W ramach prac został zaprojektowany motyw reklamowy dla Miasta wraz z hasłem: „Become a fan!“ podkreślający aspekt futbolowy, nawiązując tym samym do zintegrowanych działań promocyjnych w internecie, które nasilą się w okresie rozgrywek we Lwowie. Krakowska agencja zajęła się również przygotowaniem unikalnego projektu gadżetu Miasta Przemyśl, opracowaniem ustandaryzowanej oferty dla kibiców-turystów umieszczonej
w nowym folderze informacyjno-promocyjnym Miasta, a także projektem dedykowanej kampanii strony internetowej: www.2012.przemysl.pl

* Papajastudio jest agencją brandingową specjalizującą sie w identyfikacji wizualnej; z Miastami współpracuje od 2008 r, tworząc kompleksowe realizacje dla Nowego Sącza, Ełku, Grudziądza
i innych.

Poniżej do pobrania i przejrzenia "Strategia komunikacji marketingowej Miasta Przemyśl obejmujaca okres czasowy związany z organizacją turnieju Euro 2012" (plik pdf).
 

PDFPrzemyśl - Euro 2012 - strategia

JPGKonferencja Prasowa

JPGNULL

JPGKonferencja Prasowa

×

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w celu przesyłania newslettera. Podanie moich danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi. Jestem świadomy/ma iż mam możliwość ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Administratorem danych jest Gmina Miejska Przemyśl z siedzibą Rynek 1, 37-700 Przemyśl