Informacja dla przedsiębiorców branży turystycznej
Informujemy, iż Instytut Logistyki i Magazynowania, z rekomendacji Ministerstwa Gospodarki, uczestniczy w projekcie badawczym SPOCS – Simple Procedures Online for Cross-border Services. Celem projektu jest stworzenie interoperacyjności systemów teleinformatycznych, co pozwoli na realizację procedur administracyjnych poza granicami kraju drogą elektroniczną. W projekcie bierze udział 15 państw członkowskich Unii Europejskiej oraz Norwegia.
W lipcu br. projekt rozpoczął kluczowy etap testowania wypracowanych rozwiązań w ramach wybranych zawodów. Jednym z trzech wybranych zawodów jest organizator turystyki/pośrednik Turystyczny (Travel Agent).
W ramach pilotażu przedsiębiorcy z Polski zainteresowani świadczeniem usług turystycznych będą mieli możliwość zrealizowania procedur drogą elektroniczną za pośrednictwem punktów kontaktowych Niemiec i Grecji.
Więcej informacji o pilotażu projektu na stronie: http://www.eu-spocs.eu/pilots/
źródło: Wydział Kultury, Promocji i Turystyki UM
Modyfikował: | Data modyfikacji: 04-02-2013 11:08