Raport z realizacji Strategii za okres 2008-2009
Raport z realizacji „Strategii Rozwoju
Turystyki dla Miasta Przemyśla
na lata 2008 – 2015”
za okres 2008 – 2009
Wstęp
• produkt turystyczny (budowa markowego zintegrowanego produktu turystycznego integrującego walory Przemyśla, przygotowanie oferty turystycznej gotowej do sprzedaży na rynku usług turystycznych, generującej dochody),
• zasoby ludzkie (przygotowanie i wdrożenie systemu szkoleń dla szeroko pojętych kadr obsługi ruchu turystycznego),
• wsparcie marketingowe (zbudowanie marki turystycznej Przemyśla i stworzenie jego jasnego jednolitego wizerunku na mapie turystycznej Polski i Europy) ,
• przestrzeń turystyczna (rozbudowa bazy turystycznej i para turystycznej, poprawa dostępności turystycznej miasta), wsparcie Instytucjonalne. (wypracowanie mechanizmów współpracy z branżą turystyczną).
Wszystkie działania w zakresie rozwoju turystyki mają doprowadzić do budowania marki turystycznej miasta określonej jako „Miasto turystyczne – Twierdza Przemyśl”. Kierunek ten zakłada konieczność skoncentrowania polityki marketingowej na wypromowaniu zupełnie nowego znaczenia hasła Twierdza Przemyśl. Współcześnie Twierdza nie ma być budowlą fortyfikacyjną, lecz symbolem naszego produktu turystycznego. Pomysł Miasta Turystycznego – Twierdza Przemyśl to stworzenie rynkowej oferty turystycznej na bazie potencjału turystycznego miasta w ramach poszczególnych segmentów, które umownie nazwano fortami ( fort aktywny, kulturowy, hobbystów, religijny, biznesowy i edukacyjny).
Uwaga!
W załączeniu plik z prezentacją, przedstawiającą Raport z realizacji „Strategii Rozwoju turystyki dla Miasta Przemyśla na lata 2008 – 2015” za okres 2008 – 2009
Szczegółowy raport obejmujący całość zagadnienia dostępny jest w Wydziale Kultury, Promocji i Turystyki, Urząd Miejski w Przemyślu, Rynek 1, pokój nr 34 (II piętro).
Modyfikował: | Data modyfikacji: 11-03-2010 09:31