4 °C
  • PL
  • EN
  • DE
×

Wyszukaj w serwisie

System Identyfikacji Wizualnej (billboardy i tablice z logo Miasta)

Urząd Miejski w ramach Wizualizacji Miasta zakończył działania zmierzające do realizacji koncepcji zintegrowanego produktu turystycznego, którego graficznym symbolem jest logo promocyjne Miasta oraz promocja marki turystyczynej Twierdza Przemyśl.

Zostało wykonanych 5 dużych billboradowych tablic oraz 5 tablic z logo miasta. Wszystkie tablice znalazły swoje miejsce przy głównych wjazdach do Przemyśla. Miejsca lokalizacji: ul. Lwowska, ul. Słowackiego, ul. Sanocka, ul. Grunwaldzka, ul. Krakowska. Wykonawcą był Zarząd Dróg Miejskich

System Identyfikacji Wizualnej jest jednym z najważniejszych materialnych przejawów istnienia marki obszaru recepcji turystycznej. Logo promocyjne zostało tak zaprojektowane, aby odnosić się bezpośrednio do koncepcji Miasta Turystycznego – Twierdza Przemyśl. Poszczególne jego elementy symbolizują z jednej strony możliwość rozwoju kilku segmentów rynku (określanych zgodnie z koncepcję zintegrowanego produktu turystycznego mianem „fortów”), a z drugiej pokazują ogromne znaczenie przecinającej Miasto malowniczej rzeki San. Logo jest proste, łatwe do zapamiętania i odtworzenia, kolorowe i wesołe. Budzi zdecydowanie pozytywne emocje.

JPGNULL

JPGNULL

JPGNULL

JPGNULL

JPGNULL